JAKOŚĆ NAUCZANIA

SKUTECZNOŚĆ TO NASZ PRIORYTET
Nad jakością i skutecznością nauczania czuwa metodyk. Na czym polega jego praca?

PROCES URUCHAMIANIA KURSÓW JĘZYKOWYCH

Metodyk proponuje składy grup w oparciu o wyniki pisemnych i ustnych testów poziomujących
  • przygotowuje zarys programowy szkoleń językowych dla danej firmy – w oparciu o treść umowy, ustalenia z HR oraz informację zwrotną z rozmów poziomujących
  • określa podręczniki liniowe wskazane dla profilu kursów
  • czuwa nad doborem kadry lektorskiej pod kątem charakterystyki firmy
  • monitoruje start zajęć – konsultuje i zatwierdza zmiany w składach grup


W TRAKCIE KURSÓW JĘZYKOWYCH

Metodyk jest w stałym kontakcie z lektorem prowadzącym kurs językowy, a także ze słuchaczami i HR.
  • ustala z lektorem profil kursu, podręcznik wiodący oraz materiały dodatkowe
  • zamawia podręczniki dla słuchaczy
  • zatwierdza przygotowany przez lektora program kursu
  • już w pierwszych tygodniach zajęć, przeprowadza wśród słuchaczy wstępną ankietę satysfakcji
  • obserwuje pracę lektora na zajęciach językowych
  • udziela lektorowi informacji zwrotnej i wsparcia metodycznego
  • monitoruje realizację programu w Strefie Lektora
  • udostępnia materiały dodatkowe w Strefie Słuchacza
  • przygotowuje i odpowiada za przebieg programów lojalnościowych
  • odpowiada merytorycznie za przygotowanie i przeprowadzenie u Klienta wszelkich eventów językowych (kick-off, quiz, grywalizacja, specjalistyczny warsztat językowy, coaching językowy, festyn kulturowo – językowy, itp.)
  • służy lektorowi, słuchaczowi oraz HR wiedzą i doświadczeniem we wszelkich sprawach dotyczących przebiegu kursu językowego, postępów słuchaczy i metod pracy


NA ZAKOŃCZENIE CYKLU

Metodyk:
  • planuje i zatwierdza testy semestralne oraz końcowe
  • przyznaje wg stałych kryteriów Certyfikaty ukończenia poziomu i Zaświadczenia uczestnictwa w kursie językowym
  • monitoruje wyniki ankiet końcowych
  • udziela całorocznego feedbacku lektorowi
  • przygotowuje i przekazuje sprawozdanie z wyników szkoleń językowych dla firmy
Przez cały proces szkoleń, metodyk ściśle współpracuje z lektorem. Dowiedz się więcej o naszych lektorach.

PAMIĘTAJ
Rzetelna obsługa klientów korporacyjnych to także działania na innych obszarach związanych z językami obcymi:
EGZAMINY I CERTYFIKATY JĘZYKOWE Cambridge English
KURSY JĘZYKOWE ZA GRANICĄ DLA PRACOWNIKÓW I MANAGERÓW
AUDYTY JĘZYKOWE DLA FIRM