OET to test z języka angielskiego dla sektora usług medycznych. Jest on przeznaczony dla osób chcących wykonywać swój zawód w środowisku anglojęzycznym.

Od listopada 2017 LANG LTC jako jedyne Centrum Egzaminacyjne w Polsce posiada uprawnienia do przeprowadzania testów OET.


OET LogoOET Lekarz

    

Occupational English Test,  w odróżnieniu od testów o charakterze ogólnym, sprawdza znajomość języka w codziennych sytuacjach zawodowych.

OET powstał przy współpracy Cambridge English Language Assessment i Australijskiego Box Hill Institute.

Rejestracja na test OET odbywa się poprzez stronę www. Australijskiego Box Hill Institute.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat testów OET, przegotowania i rejestracji?
Sprawdź TUTAJ

UWAGA: Od stycznia 2018 test OET jest akceptowany przez pracodawców w Wielkiej Brytanii. Więcej na ten temat
TUTAJ.
OET Akredytacja






Program bonusowy dla szkół


program bonusowy


Zgłaszając uczniów grupowo na egzamin w naszym centrum egzaminacyjnym zyskują Państwo:

  • certyfikat Exam Prepration Centre (już od 10 zgłoszonych kandydatów)
  • lub logo Exam Preparation Centre (od 30 zgłoszonych kandydatów)
  • niższą cenę egzaminów Cambridge English
  • udział w Programie Bonusowym (opis programu)
  • możliwość zmniejszenia stresu kandydatów poprzez zorganizowanie sesji Egzaminów Cambridge w znanym im miejscu, tj. w Państwa szkole (już od 8 kandydatów!)
  • rejestracja on-line
  • możliwość dostępu do wyników on-line

Zapraszamy do zapoznania się z następującymi dokumentami: Wymogi sal egzaminacyjnych do egzaminów Cambridge English
Program Bonusowy dla szkół zgłaszających uczniów na egzaminy 
Niezbędnik YLE - najważniejsze informacje o egzaminie YLE 
Regulamin egzaminów Cambridge English w Centrum Egzaminacyjnych Lang LTC dla szkół i instytucji

Plantinum Centre Charter

CENTRE NAME: Lang LTC PL090
ADDRESS: Al. Niepodległości 217/8 02-087 Warsaw, Poland
VISIT. www.lang.com.pl EMAIL: egzaminy@lang.com.pl CALL; (0048) 22 243 04 57, 243 04 56

Welcome from our Centre Examinations Manager
We want our customers to have the best possible experience when working with us. Our staff is committed to your success and to making sure that candidates reach their full potential. This Charter sets out the high standards and level of service that you can expect.
Joanna Kołakowska, Centre Exams Manager

Customer Service Objective
Our objective is to provide a high quality, professional service to our customers which exceeds their expectations. We will achieve this by listening to our customers' needs and promptly providing practical, clear and accurate information.
We will strive to ensure that all our customers are satisfied and we will measure satisfaction levels regularly and publish the results. We will act promptly to resolve any issues or concerns as soon as they arise.

Our Commitment
Our customers interact with us in a variety of different ways. In all our interactions with our customers, we want to make sure they feel appreciated and valued.

We are committed to providing the following services:
  • Contact with us will leave our customers feeling welcomed, valued and respected.
  • Telephone calls and enquiries will be answered in a polite and efficient manner.
  • Our support services will be available by telephone and in person during normal office hours.
  • Our website will be regularly updated with details of exam dates, prices and places where you can take our exams.
  • Written and Online communications will be professional, clear, accurate and up-to-date.
  • Our employees will be professional, pro-active and responsive. Staff will be clearly identified ideally with an ID badge.
  • Exam guidance will be readily available. We will provide our preparation centres with all the necessary support for Cambridge English exams.
  • Feedback from our customers will be used to help us continuously improve our customer service.
  • Complaints will be managed promptly, handled sensitively and concluded within an agreed timescale. We will not treat candidates any differently if they have a complaint.
  • Premises and exam venues will be clean, accessible, safe and welcoming for all candidates.
  • Registration process will be simple and efficient. Registration will be open for as long as possible to offer an enhanced service.
  • Information, exam materials and data will be treated in a confidential and secure manner.
  • Costs for exams will be published and easily accessible. We will let candidates know as soon as possible about any extra costs such as late entry fees.
Our standards

When you phone us:
  • We aim to answer calls promptly. We will always give our names and will try to answer queries straight away if we can.
  • If we don't know the answer to a question, we will take a message and respond within two working days. If the person you want is not available in this timescale, we will ensure someone else who will be able to help you instead, responds to you in the same timescale.
  • If you leave a message on an answer phone during our working hours, we will call you back within three working hours.
When you write to or email us:
  • We aim to respond with an answer as soon as possible and will always reply within two working days.
  • If you have a complaint, you can write to egzaminy(G)lang.com.pl or speak to a member of our staff. Complaints will be acknowledged within two days of receipt. Once we have received full details of your complaint, our promise is that we will do everything we can to respond fully to your issue within thirty days. Whatever happens, we will keep you informed.
  • We will make sure our email in-boxes are checked regularly during the working day.
When you visit our premises:
  • A member of staff will always be ready to greet you punctually in reception.
Processing of Cambridge English Language Assessment Entries & Results
  • Candidates will receive confirmation of exam entries at least five working days before the exam (unless it is a late entry).
  • Certificates will be dispatched, or candidates informed that they are ready, no more than five working days after we receive them from Cambridge.

Co daje egzamin TKT

Zarówno nauczyciele ze sporym doświadczeniem zawodowym jak i osoby rozważające pracę nauczyciela mogą znaleźć wśród egzaminów Teaching Knowledge Test (egzamin TKT) coś dla siebie.

1Nauczycielom specjalizującym się w uczeniu dzieci w wieku 6-12 polecamy egzamin TKT Young Learners

Egzamin TKT YLE  trwa 1 godz. 20 minut i obejmuje 80 pytań.
Pobierz Handbook TKT YLE
W naszym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli organizujemy kursy TKT, które m.in. przygotowują do tego egzaminu więcej informacji

2Nauczycieli uczących innych przedmiotów w języku angielskim zachęcamy do wybrania TKT CLIL Pobierz Handbook TKT CLIL
Pobierz przykładowy test TKT CLIL
W naszym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli organizujemy kursy TKT, które m.in. przygotowują do tego egzaminu więcej informacji

3Nauczycieli, którym zależy na utrwaleniu dotychczasowej wiedzy na temat nauczania  i uzyskaniu potwierdzającego ją certyfikatu, polecamy: TKT module 1,2,3 & TKT KAL
Pobierz Handbook TKT module 1-3
Pobierz informacje o egzaminach Teaching Knowledge Test (TKT)
Rejestracja na egzamin Teaching Knowledge Test (TKT) w naszym Platynowym Centrum Egzaminacyjnym Cambridge English


Najbliższe terminy egzaminów Teaching Knowledge Test (TKT):

TKT YL,
CLIL,
module
1, 2, 3
Data sesji egzaminacyjnej Termin końca rejestracji Cena
    270 PLN
01.04.2017 13.02.2017
11.06.2017 21.04.2017
30.06.2017 15.05.2017
26.08.2017 07.07.2017



TKT CMYK 01