Zarządzanie szkoleniami językowymi
PRECYZYJNA LOGISTYKA I TIMING
Obsługa organizacyjna kursów językowych musi przebiegać szybko i sprawnie, tak by odciążyć dział HR i zagwarantować start i przebieg zajęć językowych w optymalnych warunkach.
SKUTECZNOŚĆ TANDEMU
Każdy kurs językowy Lang LTC ma dwóch opiekunów, którzy czuwają nad całym procesem szkoleń, są to:
- Metodyk – dba o jakość programów i nauczania, nadzoruje pracę lektora
- Project Manager – odpowiada za sprawną koordynację przez cały czas trwania szkoleń:
ROLA SPECJALISTY DS. ORGANIZACJI W PROCESIE SZKOLENIOWYM:
URUCHAMIANIE KURSÓW JĘZYKOWYCH
W standardowym cyklu, Project Manager:- dystrybuuje mailowo wśród słuchaczy login do pisemnych testów poziomujących
- planuje, uzgadnia terminy testów ustnych i powiadamia o nich słuchaczy. Przeprowadzamy je na miejscu u Klienta lub telefonicznie
- po zatwierdzeniu przez HR składów grup, uzgadnia i potwierdza grafiki zajęć
- udostępnia Zasady kursów Lang LTC
- przesyła słuchaczom loginy do Strefy Słuchacza Lang LTC
W TRAKCIE ZAJĘĆ JĘZYKOWYCH
Project Manager jest w stałym, codziennym kontakcie z HR firmy, słuchaczami i lektorami - załatwia na bieżąco wszelkie sprawy organizacyjne, na przykład: - potwierdza przesunięcia terminów zajęć
- monitoruje i rejestruje usprawiedliwienia słuchaczy
- przygotowuje i raportuje do HR m.in.: zestawienia partycypacji kosztów, prognozy i rozliczenia realizacji godzin oraz wszelkie zestawienia niezbędne do rzetelnej analizy przebiegu szkoleń
- reaguje na każdy sygnał od słuchacza, HR i lektora
NA ZAKOŃCZENIE CYKLU ZAJĘĆ JĘZYKOWYCH
Project Manager nadzoruje realizację godzin dla wszystkich kursów oraz:
- przygotowuje zbiorczy raport z frekwencji słuchaczy
- przygotowuje wszystkie niezbędne dla klienta zestawienia i statystyki kursów i warsztatów językowych
- dystrybuuje elektroniczne ankiety satysfakcji z kursu językowego
- bierze udział w spotkaniu podsumowującym kursy w siedzibie klienta