OET to test z języka angielskiego dla sektora usług medycznych. Jest on przeznaczony dla osób chcących wykonywać swój zawód w środowisku anglojęzycznym.

Od listopada 2017 LANG LTC jako jedyne Centrum Egzaminacyjne w Polsce posiada uprawnienia do przeprowadzania testów OET.


OET LogoOET Lekarz

    

Occupational English Test,  w odróżnieniu od testów o charakterze ogólnym, sprawdza znajomość języka w codziennych sytuacjach zawodowych.

OET powstał przy współpracy Cambridge English Language Assessment i Australijskiego Box Hill Institute.

Rejestracja na test OET odbywa się poprzez stronę www. Australijskiego Box Hill Institute.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat testów OET, przegotowania i rejestracji?
Sprawdź TUTAJ

UWAGA: Od stycznia 2018 test OET jest akceptowany przez pracodawców w Wielkiej Brytanii. Więcej na ten temat
TUTAJ.
OET Akredytacja




baner pakiet SAFE Covid19

Jeśli boisz się, że COVID-19 pokrzyżuje Twoje plany, to z nami możesz czuć się bezpiecznie.
Tylko teraz i tylko w Centrum Egzaminacyjnym Lang LTC 
bezpłatnie oferujemy specjalne ubezpieczenie egzaminu od skutków COVID-19
Aby się ubezpieczyć, przy rejestracji na egzamin wybierz pakiet SAFE!


NIEZALICZONY EGZAMIN

Dzięki temu ubezpieczeniu, jeśli do uzyskania Certyfikatu zabraknie Ci do 3 pkt wg skali Cambridge English, możesz bezpłatnie zarejestrować się na powtórkową sesję w terminach dostępnych na stronie centrum Lang LTC przez 12 miesięcy od daty ogłoszenia wyników on-line z pierwszego podejścia do egzaminu.



ODWOŁANA SESJA

W przypadku konieczności odwołania sesji z powodu pandemii gwarantujemy Ci możliwość wyboru pomiędzy:
  • Bezpłatnym przeniesieniem sesji na inny, dogodny dla Ciebie termin
  • Voucherem w pełnej kwocie opłaty egzaminacyjnej do wykorzystania przez okaziciela na dowolny egzamin z oferty Centrum Egzaminacyjnego Lang LTC. Voucher możesz wykorzystać przez rok od momentu wydania.
Jeśli w trakcie trwania pandemii Twoje kompetencje językowe wzrosną,
dzięki voucherowi, będziesz mógł zarejestrować się na egzamin na wyższym poziomie
bez dopłacania różnicy w cenie lub przekazać go bliskiej osobie.

Zadbaliśmy o wszystkie możliwe środki ostrożności, by zapewnić Ci bezpieczeństwo.
Zarejestruj się już teraz na wybrany egzamin Cambridge korzystając z tego formularza

 https://register.lang.com.pl/pl/search/
Przy rejestracji nie zapomnij wybrać pakiet SAFE.

Oferta jest ważna na wszystkie egzaminy zaplanowane do końca roku, tj. do 31 grudnia 2020.

Program wsparcia w przygotowaniu do certyfikacji językowej


baner CENTRUM EGZ 3

PROGRAM PARTNERSKI DLA SZKÓŁ WE ARE THE CHAMPIONS TO WYMIERNA STRONA SUKCESU JĘZYKOWEGO
·         Wprowadź testy i egzaminy Cambridge English Qualifications do standardów uczenia w Twojej szkole
·         Określ cele językowe i pokaż uczniom jak zdobywać międzynarodowe certyfikaty językowe
·         Skorzystaj z profesjonalnego doradztwa metodycznego
·         Wzmocnij markę swojej szkoły na rynku edukacyjnym


4 KORZYŚCI DLA SZKOŁY

PRZEWAGA MERYTORYCZNA / wzmacniasz swoje know-how

  • warsztaty dla nauczycieli
  • szkolenia face-to-face i online
  • bezpłatne pomoce edukacyjne
  • przykładowe testy egzaminacyjne
  • dostęp do najnowszych wydawnictw edukacyjnych
  • wsparcie w dostosowaniu nauczania języka angielskiego do systemu Cambridge Assessment English


WYRÓŻNIKI MARKETINGOWE / wzmacniasz markę Twojej szkoły

  • materiały informacyjne o egzaminach dla nauczycieli i rodziców
  • certyfikat oraz logo programu We are the Champions do wykorzystania na stronie i w materiałach promocyjnych szkoły
  • status oraz logo Preparation Centre Cambridge English Qualifications


SPRAWNA ORGANIZACJA / otrzymujesz wsparcie na każdym etapie organizacji sesji

  • współpraca z dedykowanym opiekunem
  • szkolenie i wsparcie dla przedstawiciela szkoły
  • przyjazne i elastyczne procedury rejestracyjne
  • najkrótsze terminy rejestracji
  • sesje w siedzibie Twojej szkoły
  • jasny podział zadań i minimum formalności


JEDYNA TAKA OFERTA / zyskujesz dzięki atrakcyjnym bonusom

  • ubezpieczenie egzaminacyjne SAFE
  • korzystne rabaty dla szkoły
  • przejrzysty system bonusowy


Zgłaszając uczniów grupowo na egzamin w naszym centrum egzaminacyjnym Twoja szkoła otrzymuje:

  • certyfikat Exam Prepration Centre (już od 10 zgłoszonych kandydatów)
  • lub logo Exam Preparation Centre (od 30 zgłoszonych kandydatów)
  • niższą cenę egzaminów Cambridge English
  • udział w Programie Bonusowym (zapytaj o szczegóły)
  • możliwość zmniejszenia stresu kandydatów poprzez zorganizowanie sesji Egzaminów Cambridge w znanym im miejscu, tj. w Państwa szkole (już od 8 kandydatów!)
  • rejestracja on-line
  • możliwość dostępu do wyników on-line
Zapoznaj się z następującymi dokumentami: Wymogi sal egzaminacyjnych do egzaminów Cambridge English
Program Bonusowy dla szkół zgłaszających uczniów na egzaminy 
Niezbędnik YLE - najważniejsze informacje o egzaminie YLE 
Regulamin egzaminów Cambridge English w Centrum Egzaminacyjnych Lang LTC dla szkół i instytucji
Plantinum Centre Charter

CENTRE NAME: Lang LTC PL090
ADDRESS: Al. Niepodległości 217/8 02-087 Warsaw, Poland
VISIT. www.lang.com.pl EMAIL: egzaminy@lang.com.pl CALL; (0048) 22 243 04 57, 243 04 56

Welcome from our Centre Examinations Manager
We want our customers to have the best possible experience when working with us. Our staff is committed to your success and to making sure that candidates reach their full potential. This Charter sets out the high standards and level of service that you can expect.
Joanna Kołakowska, Centre Exams Manager

Customer Service Objective
Our objective is to provide a high quality, professional service to our customers which exceeds their expectations. We will achieve this by listening to our customers' needs and promptly providing practical, clear and accurate information.
We will strive to ensure that all our customers are satisfied and we will measure satisfaction levels regularly and publish the results. We will act promptly to resolve any issues or concerns as soon as they arise.

Our Commitment
Our customers interact with us in a variety of different ways. In all our interactions with our customers, we want to make sure they feel appreciated and valued.

We are committed to providing the following services:
  • Contact with us will leave our customers feeling welcomed, valued and respected.
  • Telephone calls and enquiries will be answered in a polite and efficient manner.
  • Our support services will be available by telephone and in person during normal office hours.
  • Our website will be regularly updated with details of exam dates, prices and places where you can take our exams.
  • Written and Online communications will be professional, clear, accurate and up-to-date.
  • Our employees will be professional, pro-active and responsive. Staff will be clearly identified ideally with an ID badge.
  • Exam guidance will be readily available. We will provide our preparation centres with all the necessary support for Cambridge English exams.
  • Feedback from our customers will be used to help us continuously improve our customer service.
  • Complaints will be managed promptly, handled sensitively and concluded within an agreed timescale. We will not treat candidates any differently if they have a complaint.
  • Premises and exam venues will be clean, accessible, safe and welcoming for all candidates.
  • Registration process will be simple and efficient. Registration will be open for as long as possible to offer an enhanced service.
  • Information, exam materials and data will be treated in a confidential and secure manner.
  • Costs for exams will be published and easily accessible. We will let candidates know as soon as possible about any extra costs such as late entry fees.
Our standards

When you phone us:
  • We aim to answer calls promptly. We will always give our names and will try to answer queries straight away if we can.
  • If we don't know the answer to a question, we will take a message and respond within two working days. If the person you want is not available in this timescale, we will ensure someone else who will be able to help you instead, responds to you in the same timescale.
  • If you leave a message on an answer phone during our working hours, we will call you back within three working hours.
When you write to or email us:
  • We aim to respond with an answer as soon as possible and will always reply within two working days.
  • If you have a complaint, you can write to egzaminy(G)lang.com.pl or speak to a member of our staff. Complaints will be acknowledged within two days of receipt. Once we have received full details of your complaint, our promise is that we will do everything we can to respond fully to your issue within thirty days. Whatever happens, we will keep you informed.
  • We will make sure our email in-boxes are checked regularly during the working day.
When you visit our premises:
  • A member of staff will always be ready to greet you punctually in reception.
Processing of Cambridge English Language Assessment Entries & Results
  • Candidates will receive confirmation of exam entries at least five working days before the exam (unless it is a late entry).
  • Certificates will be dispatched, or candidates informed that they are ready, no more than five working days after we receive them from Cambridge.